Opowiadania Erotyczne o Rajstopach i Pończochach

Zakupy

Hej, mam na imię Sylwia. Jestem blondynką o niebieskich oczach i dość ciemnej karnacji. To o czym chciałabym wam opowiedzieć, wydarzyło się jakiś czas temu, a mianowicie przed studniówką.Wiadomo, jak to każda nastolatka na studniówce musi wyglądać jak królowa i ja też tak chciałam wyglądać, więc postanowiłam namówić mamę na zakupy, więc w sobotę od rana wzięłam się za sprzątanie domu, zaczęłam od kuchni, pozmywałam naczynia i podłogi, później wzięłam się za łazienkę. Podczas segregowania prania natknęłam się na mamy pończochy i czarne stringi, ja nigdy takiej bielizny nie nosiłam. Gdy już miałam pakować to do pralki, zaczęło mnie zastanawiać jak to jest w czymś takim chodzić. Więc długo nie myśląc szybko ściągnęłam spodenki i figi, naciągnęłam mamusi stringi i pończochy na nogi. Stringi musiałam dość wysoko naciągnąć bo były troszkę za duże a pończochy prawie w sam raz. Założyłam słuchawki i kontynuowałam sprzątanie łazienki. Muzyka była tak glosna że nawet się nie zorientowałam kiedy mama weszła do łazienki.Gdy się odwróciłam, zobaczyłam mamę która tylko się uśmiechała. Szybko wyciągłam słuchawki z uszu i przywitałam się z mamą a ona się uśmiechnęła i zapytała się czy mi wygodnie, ja zrobiłam się czerwona na twarzy i powiedziałam że tylko chciałam przymierzyć, a ona odparła że po co mam przymierzać skoro możemy pojechać na zakupy i kupić odpowiednie dla mnie. Zszokowała mnie trochę taka odpowiedzią bo nie wiedziałam co jej odpowiedzieć.Mama powiedziała żebym nie sprzątała tylko się ubrała i jedziemy na zakupy. Po godzinie czasu byłyśmy już gotowe na zakupy, pojechałyśmy do naszej ulubionej galerii i zaczęłyśmy zakupowe szaleństwo. Łaziliśmy od sklepu do sklepu w poszukiwaniu ciekawej bielizny. Po kilku godzinach łażenia po sklepach mieliśmy kilka siatek zakupów I stwierdziliśmy że porą wracac do domu. Gdy przyjechaliśmy do domu to mama powiedziała żebym przyszła do niej do pokoju z zakupami i będziemy przymierzać. Mama stała przy łóżku i zaczęła się rozbierać. Gdy została w staniku, stringach i pończochach, powiedziała że kolej na mnie, Więc ostrożnie ściąglam bluzę i spodnie zostając w samym staniku i figach. Mamusia zdjęła stanik i moim oczom ukazały się jej piękne jędrne piersi, poczułam dziwne ciepło przeszywające moje ciało. Patrzyłam jak mama ściąga stringi i czułam coraz większe podniecenie. Dreszcze przeszły mi po całym ciele. Mama stała cala naga i spoglądała na mnie wyciągając z torby nowa bieliznę były to bialutkie stringi składające się z samych sznurków z tyłu, a z przodu z prześwitującego materiału i do tego stanik z samej siateczki, zaczęła sie powoli ubierać, mówiąc do mnie ze teraz moja kolej.Ściągnęłam stanik i majtki, sięgłam do torby i wyciągnęłam czarne koronkowe stringi i stanik z tego kompletu, do tego czarne pończochy z wzorkiem. Jak się ubralam mama na mnie spojrzała i powiedziała że bardzo seksownie wyglądam co mnie tylko bardziej nakręciło. Przybliżyła się do mnie i zaczęła mnie gładzić po udzie, ja czułam jak moje majteczki stają się coraz bardziej mokre. Mamusia musiała to poczuć bo zaczęła ręką jeździć coraz wyżej i wyżej, aż doszła do materiału majteczek który był już dość mokry. Wyciągnęła rękę z moich okolic intymnych i ją oblizała...CDN
Ocena:
Średnia: / 10 ( głosów)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Za krótkie, ale zapowiada się fajna historyjka :-)

Prześlij komentarz