Opowiadania Erotyczne o Rajstopach i Pończochach

Synowa w rajstopach

Kategorie: Masturbacja
Cześć, jestem Darek i mam 58 lat. Mój syn Adrian jest dwa lata po ślubie. Ma piękną trzydziestoletnią Natalię. Przyjechali do nas na weekend w odwiedziny i odpocząć trochę od swojego miasta i pracy. Ugościliśmy ich w pokoju na półpiętrze.W sobotni poranek moja żona pojechała z synem na zakupy. Ja natomiast robiłem śniadanie i poszedłem zapytać synowej na co ma ochotę. Idąc po schodkach na półpiętro zauważyłem jak z pokoju wychodzi Natalia chcąc udać się do łazienki znajdującej się na tym samym poziomie co ich pokój. Nagle zaparło mi dech. Synowa miała na sobie tylko stanik i rajstopy cieliste, szacuje na 20 den. Na jej widok od razu mój penis zaczął reagować, nie ma się co dziwić ponieważ miała na sobie tylko rajstopy bez majtek. Widziałem jej piękne długie nogi i cipkę która była doskonale widoczna przez rajstopy. Natalia w ogóle się nie speszyła ku mojemu zdziwieniu. Przywitała się buziakiem i słowami:
- Dzień dobry tato.
Mój fiut stanął co doskonale było widoczne przez moje krótkie spodenki. Synowa spojrzała i z uśmiechem na twarzy rzekła:
- Cieszę się tato, że tak na mnie reagujesz.
Odpowiedziałem niepewnym głosem:
- Natalko, przepraszam ale kobiety w rajstopach bardzo mnie podniecają, i do tego bez bielizny pod nimi.
- Adriana tak samo i w ten sam sposób reaguje. Ja często zakładam rajstopy lub leginsy. I to bez bielizny.
- Zdążyłem zauważyć.
Udała się do łazienki z uśmiechem na twarzy. Gdy się odwróciła moim oczom ukazały się piękne nogi i dupa w połyskujących rajstopach :) Byłem tak podniecony że od razu poleciałem do sypialni w celu masturbacji.
Nagle wpadł mi do głowy głupi pomysł 😌 Pomyślałem: "skoro ona się maluje w łazience to mogę wykorzystać te chwile i zajrzeć do ich pokoju, a dokładniej do jej walizki i zobaczyć co ciekawego z ubioru się w niej znajduje". Tak też zrobiłem. Znalazłem czarne rajstopy, wziąłem do ręki i opatuliłem nimi penisa. Zacząłem się nimi masturbować i po chwili wytrysnąłem na nie olbrzymimi pokładami spermy 😌 Odłożyłem z powrotem do walizki i poszedłem robić śniadanie.Następnego dnia Natalia była ubrana w czarną sukienkę i czarne rajstopy, dokładnie te na które się spuściłem :) W okolicy ud z tyłu jej nóg były widoczne białe plamy mojej spermy ☺️ Bardzo mnie ten widok podniecił i musiałem znowu sobie ulżyć na widok własnej synowej 🤦🏻‍♂️Wieczorem przy kolacji rodzinnej usiadła obok mnie, zakładając nogę na nogę i prezentując śliczne nóżki którym seksapilu dodawały czarne rajstopy :) Doskonale sobie zdawała z tego sprawę że mnie kusi widok jej zgrabnych nóg :) Nagle ktoś siedzący przy stole wszedł na temat sexu w małżeństwie i używania prezerwatyw. Natalia zabrała głos mówiąc:
- Mi i Adrianowi prezerwatywy nie przeszkadzają. Dosyć często używany w celu nawilżenia i po to żeby w ciągu dnia sperma mi nie wypływała. Chociaż czasami muszę przyznać że jest to nawet podniecające. Siedząc w pracy po porannym stosunku bez gumki nagle czuję jak robi mi się mokro w kroczu. A że rzadko noszę stringi, tylko same rajstopy, to uczucie jest bardziej odczuwalne.
C.D.N.PS. Proszę o komentarze czy opowiadanie się podoba. Jeśli tak to będą kolejne czesci ;)
Ocena:
Średnia: / 10 ( głosów)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

krótkie, czekam co się wydarzy dalej

Anonimowy pisze...

Fajnie się zapowiada, ale bardzo krótkie :(

Prześlij komentarz