Opowiadania Erotyczne o Rajstopach i Pończochach

Synowa w rajstopach cz.2

Kategorie: Klasycznie Oral
Minęła kolejna noc spędzona razem z synem i jego seksowną żoną. Rano przy śniadaniu, będąc jeszcze wszyscy w pidżamach, dogadaliśmy się, że wyjdziemy na rodzinny spacer po okolicy. Ustaliliśmy, że mamy godzinę na uszykowanie się do wyjścia. Było słonecznie i dosyć ciepło.Moja żona Gosia, bo o niej jeszcze nie wspomniałem, ma 51 lat. Jest średniej budowy ciała blondynką z odstającym tyłkiem. Jak na swój wiek jest dosyć atrakcyjną kobietą ponieważ dba o siebie. Dobrze się odżywia i trenuje na fitnessie, do tego ma dobry gust co do ubioru. Gosia odezwała się do Natalii kończąc śniadanie:
- Ty chcesz iść pierwsza do łazienki czy ja mam iść?
Natalia odpowiedziała:
- Jak ci mamo nie przeszkadza to ja szybko skocze pod prysznic, a umaluje się już w pokoju.
Moja małżonka odpowiedziała:
- Dobrze to leć, a ja za ten czas wybiorę coś z garderoby co narzucić na siebie.
Synowa wstała od stołu i udała się na półpiętro do łazienki, a Gosia do garderoby która znajdowała się w sypialni. Ja z Adrianem posiedzieliśmy jeszcze chwile po czym rozeszliśmy się do swoich pokoi. Wszedłem do sypialni i ujrzałem żonę która na łóżku ułożyła ciuchy które chce założyć. Leżała czarna spódniczka,biały sweterek i czarne rajstopy. Powiedziałem do Gosi:
- Mmm lubię cię tak ubraną, bardzo mnie wtedy podniecasz.
Gosia odpowiedziała:
- Cieszę się kochanie,ale wiesz,nie chce odbiegać od wyglądu Natalii na spacerze. Dobrze wiesz że dziewczyna zawsze się też potrafi dobrze ubrać.
Odpowiedziałem:
- Wiem,nawet bardzo...
Żona spojrzała na mnie i się uśmiechnęła mówiąc:
- Doskonale sobie zdaje sprawę że Natalia pobudza twoją wyobraźnie gdy ma na sobie coś seksownego a w szczególności rajstopy. Wiem że cię bardzo podniecały zawsze nogi w rajstopach:)
Nie zastanawiając się chwyciłem rajstopy z łóżka i przyłożyłem do swojego krocza. Gosia ściąga mi spodnie od pidżamy,owinęła rajstopami mojego fiuta i zaczęła mi walić konia nimi. Od razu stanął na baczność po czym włożyłem jej go w usta. Zrobiła mi takiego loda jakiego dawno już nie miałem do tego z połykiem. Po czym udała się do łazienki ponieważ już Natalia ją zwolniła. Ja się ubrałem i zszedłem do salonu gdzie już leżał Adrian oglądając tv w oczekiwaniu aż wszyscy będą gotowi.
Miłego jakieś 30 min i najpierw zeszła synowa. Gdy ją zobaczyłem znowu krew napłynęła mi do fiuta. Ubrana była w czerwona bluzkę z dekoltem,mini w biało-czarną kratkę i cieliste połyskujące rajstopy. Myślę, że około 30 den. Jej nogi wyglądały w nich na bardzo opalone co dodawało dużo seksapilu. Przez nie przebijały pomalowane paznokcie w kolorze różowym co na jej małych stópkach wyglądało obłędnie. Po chwili zeszła żona,już wiadomo jak ubrana bo wyżej opisywałem. Ubrała niskie kozaczki,Natalia natomiast białe adidasy na koturnie,obydwie narzuciły na siebie lekkie plastyczki. Gosia szary a Natalka jasno szary. Wyszliśmy,spacerując po osiedlu było widać że wielu okolicznych sąsiadów przeżywa wzrokiem nasze kobiety:) Po drodze mijali nas ludzie biegający i jeżdżący na rowerach których wzrok również był odczuwalny. Ich nogi połyskiwały w blasku słońca. Rajstopy bardzo podkreślały ich kształtne nóżki.Zaszliśmy do pobliskiej restauracji której stoliki znajdowały się również na zewnątrz w ogrodzie. A że było dosyć ciepło to postanowiliśmy tam usiąść zaczerpując świeżego powietrza. Zamówiliśmy kawę i desery. Obsługiwał nas barman mający koło 20 lat. Od razu rzuciło mi się w oczy że bardzo się patrzy na nóżki naszych pań. Natalka zarzucając nogę na nogę odsłaniała je jeszcze bardziej, na tyle że było widać część majteczkową. Natomiast Gosia, również przybierając taką pozycję, pokazywała wyższą cześć swojego uda połyskującego w czarnych rajstopach.C.D.N.
Ocena:
Średnia: / 10 ( głosów)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Szkoda że do tej pory nie ma żadnej erotycznej akcji, ale fajnie się zapowiada. Pisz dalej :)

Anonimowy pisze...

Trochę zbyt krótkie fragmenty piszesz...

Prześlij komentarz