Opowiadania Erotyczne o Rajstopach i Pończochach

Sukienka i szminka

Kategorie: Dominacja Uległość
Otworzyłem szafę i jeszcze raz przejrzałem moje sukienki, spódnice, damskie bluzeczki, biustonosze, rajstopy, pończochy, peruki i oczywiście kolorowe kosmetyki. Wyjąłem czarną sukienkę na ramiączka, długą do kolan, zapinaną z tyłu na suwak. Powtarzałem w myślach mój plan, niecierpliwie czekając na Dominikę, seksowną brunetkę którą znałem właściwie od zawsze. Dominika była nie tylko piękna i seksowna ale również zwariowana, wręcz szalona. Podkochiwałem się w niej od podstawówki lecz wiedziałem że moje szanse są raczej nikłe. Zawsze byłem niski i szczupły nawet teraz jako dorosły facet osiągnąłem zaledwie 1,71 m, nadal byłem szczupły i słabo owłosiony. Gdzie mi do niej. Powód jej wizyty był prozaiczny, mianowicie w markecie obok była promocja na ulubioną kawę Dominiki która mieszkała na drugim końcu miasta i poprosiła mnie abym jej kupił dwie paczki co oczywiście zrobiłem.Kilka minut po osiemnastej rozległ się dzwonek do drzwi. Otworzyłem, Dominika jak zwykle elegancka, miała na sobie kurteczkę do pasa, spódniczkę do ramion, rajstopy i kozaczki wszystko w kolorze czarnym. Na powiekach czarna kreska, długie i gęste rzęsy pociągnięte tuszem a usta pomalowane na czerwono.
- Cześć Piotrek, masz kawę, spieszy mi się, zawołała od drzwi.
- Cześć Dominika, poczekaj chwilkę. Była u mnie ostatnio kuzynka na kilka dni i zostawiła sukienkę...
- To zadzwoń do niej, przerwała mi.
- Już dzwoniłem, powiedziała że nie będzie jej nosić więc pomyślałem o Tobie.
- No dobra, pokaż.
Przeszliśmy do pokoju, wzięła sukienkę do ręki, przyłożyła do siebie i powiedziała:
- Nie, to nie mój styl.
- Przymierz chociaż, odpowiedziałem.
- Przecież widzę że to będzie na mnie źle leżeć.
Na to tylko czekałem.
- Na pewno będzie lepiej leżeć na Tobie niż na mnie.
- A chcesz się przekonać? uśmiechnęła się a jej oczy błysnęły tak jak za każdym razem gdy miała zrobić cos szalonego.
- Co masz na myśli?
- Nie udawaj, ściągnij spodnie i koszulę.
Szybko wykonałem jej polecenie.
- Załóż - powiedziała trzymając kieckę.
Gdy już ją miałem na sobie, podeszła od tyłu, zasunęła suwak po szyję i rzekła:
- Sam się nie rozepniesz, będziesz musiał mnie grzecznie poprosić.
- Wyobrażam sobie taka scenę z filmu dla dorosłych, sięgam ręką do pleców aby się rozpiąć, Ty ją przytrzymujesz, wykręcasz drugą, wiążesz i mówisz: "Masz już sukienkę teraz tylko makijaż, peruka i gotowe", wyrzuciłem z siebie jednym tchem, czując narastające podniecenie.
- Uważaj, wiesz że mogę to zrobić, znasz mnie dobrze, oznajmiła rozbawiona.
- Chciałbym.
- Tak? sięgnęła do szuflady z krawatami, wyjęła jeden z nich, odwróć się, rączki na plecy.
Związała mnie szybko i mocno. Wiedziałem że sam się nie uwolnię. Czułem ogólne podniecenie, serce mi przyspieszyło.
- Odwróć się, wyjęła szminkę z torebki, tę samą którą miała na sobie, otwórz usta.
Szybko lecz starannie pomalowała mi usta.
- Muszę już lecieć, dzięki za kawę, pocałowała mnie w policzek. Miała już rękę na klamce.
- Nie zostawisz mnie tak? zapytałem błagalnie.
- Pewnie że nie, zapukam do sąsiadki, tej starszej pani, mieszka tu jeszcze?
- Nie rób tego, proszę. Stałem w sukience ze związanymi rękami ze szminka na ustach.
- Ha, ha, ha, żebyś widział swoja minę, podeszła i mnie rozwiązała, tak naprawdę to nie jest sukienka kuzynki co?
- Nie, strzeliłem buraka.
- Lubisz przebieranki? spojrzała na moje krocze i widoczną erekcję, Hej nie wstydź się to nic złego. Jak chcesz kiedyś zrobię Ci pełny makijaż, ale to już nie dzisiaj. Naprawdę się spieszę.
CDN
Ocena:
Średnia: / 10 ( głosów)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Uwielbiam rajstopki, podniecilo mnie te opowiadanie ,czy jest ktos kto.chce zrobic mi to samo?

Prześlij komentarz