Opowiadania Erotyczne o Rajstopach i Pończochach

Piękne nogi żony w rajstopach

Cześć, mam na imię Igor i mam 34 lata, moja żona Emilia ten sam rocznik... Jesteśmy udanym małżeństwem. Emilia pracuje w gimnazjum. Ja jestem spedytorem w dosyć dużej firmie transportowej. Moja żona jest śliczną brunetką średniej budowy ciała. Ma fajną, odstającą dupkę i śliczne nogi. Emilia często do szkoły chodzi w spódniczkach do których zakłada buty na obcasie i rajstopy :) Czasami czarne, czasami cieliste. Ostatnio gdy wróciła z pracy opowiedziała mi o pewnym zdarzeniu, które się wydarzyło w szkole.Mianowicie jeden chłopak, chyba 15 lat, siedział na świetlicy czekając na autobus. Emilia miała wtedy dyżur. Była ubrana w dosyć krótką, czarna spódniczkę i cieliste rajstopy, dosyć ciemne, w których jej nogi wyglądały na bardzo opalone. Siedząc przy biurku na świetlicy zarzucając noge na noge dosyć mocno jej spódniczka była podciągniętą w górę ukazując prawie całe nogi. Młody chłopak nie mógł oderwać wzroku od połyskujących nóżek mojej żony. Przynajmniej taka wersje opowiadała Emilia. Widząc ze chłopaka to podnieca zaczęła się głaskać po nodze jeżdżąc od kolana po udo swoją rączka w czerwonych tipsach. Młodzieniec rozpiął spodnie i wsadził rękę w spodnie masując swojego fiuta. Wyciągnął go na wierzch i już w bezczelny i świadomy sposób zwyczajnie walił sobie konia. Moja żonę strasznie to podkręciło i zapytała się Kacpra, bo tak miał na imię, czy może podejść i pomóc? Kacper bez wachania odparł ze jak najbardziej. Więc tak uczyniła podchodząc i siadając na ławce przed chłopcem krzyżując nogi.Kacper miał kształtnego penisa około 15 cm w zwodzie. Emi zapytała czy aż tak go podnieca? Kacper nie tylko mnie, chłopaki często sobie trzepią w toalecie jak widza panią na przerwach w tych sukienkach i spódniczkach. Ostatnio była pani w sukience w kwiatki i czarnych rajstopach to zrobiliśmy z ukrycia pani zdjęcia i poszliśmy do toalety sobie ulżyć. Żona hmmm... To fakt lubię tak się ubierać i do tego komfortowo czuje się mając na sobie rajstopy. Zdradzę tobie sekret ze tez się masturbuje w szkole :) patrząc na was młodych przystojniaków niejednokrotnie moja rączka wędruje pod spódniczka i pieści moja cipke na lekcji:) Specjalnie pisze na tablicy jak mam krótka sukienkę i rajstopki oraz szpilki :) widzę jak wam hormony buzują i bardzo mnie to podnieca. Młody podszedł do ławki ma której siedziała Emilia i ruszając szybko reka oplatająca jego fiuta spuścił się na jej nogi. Mial dużo spermy która spływała po jej cielistych rajstopach. Wzięła palcem przejechała po nodze na której była sperma i palcem nabierając odrobine spróbowała jaki ma smak. Po czym opuścili świetlice i udali się do domów.Gdy wróciła do domu i opowiedziała mi szczegółowo to zdarzenie to odrazu mój fiut stanął. Podszedłem do niej podsunąłem sukienkę i lekko opuściłem rajstopy pod którymi nie było majtek. Odwróciłem żonę tak żeby mieć jej dupe przed sobą i na sile wcisnąłem jej kutasa w jej dupke. Zajęczała z bólu i krzyknęła: o tak właśnie lubię! Po paru ruchach już było wilgotno w jej tyłku. Mocno ja zapinalem od tylu analnie po paru minutach się spuściłem do środka :) Emi odwróciła się i wzięła mojego penisa który był lekko w jej gownie do buzi. Zlizując wszystko tak się wczuła ze znowu mi zaczął sztywniec. Po paru minutach znowu się jej spuściłem tym razem w buzie. Pokazując ze ma spermę na języku nagle ja połknęła. Wstała i poszła do łazienki się kapać.Następnego dnia była sobota. Wstaliśmy i mieliśmy jechać na zakupy do centrum handlowego. Emilia związała włosy w kucyk, ubrała skórzane spodenki i czarne rajstopy 20 den. Wyglądała bardzo sexownie na co zarzuciła cieniutki płaszczyk. W centrum handlowym faceci nie mogli oderwać od niej oczu. Bardzo mnie to podniecało i będąc w przymierzalni z żona gdy ona akurat przymierzała spodnie, widząc ja w samych czarnych rajstopach mój sprzęt odrazu bardzo stwardniał. Wstałem i podszedłem do Emi od tylu wkładając fiuta miedzy jej uda i pocierałem. Po chwili się tez bardzo podkręciła i zaczęła robić mi loda:) spuściłem się jej na nogi. Resztę dnia paradowała w ospermionych czarnych rajstopach. Mnie i ja to podniecało, ponieważ niektórzy faceci i kobiety doskonale zdawały sobie sprawę widząc białe plamy na jej rajstopach że to jest sperma:)
Ocena:
Średnia: / 10 ( głosów)

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Krotkie...

Wiesiu pisze...

Nawet zdrętwiał mi siusiak jak czytałem, ale mogłoby jednak być nieco bardziej rozbudowane

kasia pisze...

Aż dziwne, że tak mało komentarzy :)

Webbi pisze...

No właśnie dziwne, że tak mało komentarzy.
Bardzo gorący wpis i zero praktycznie reakcji.
https://sextelefon.org

Unknown pisze...

Slabe

Anonimowy pisze...

Wlasnie zwalilem sobie konia majac na sobie rajstopy

Prześlij komentarz