Opowiadania Erotyczne o Rajstopach i Pończochach

Szwagierka w rajstopach bardzo mnie kusi

Cześć, jestem Adam i mam 40 lat. Żonaty, dzieciaty, standardowo można by rzec. Opiszę sytuacje, które miałem z mojego szwagra żoną. Natalia ma 30 lat i jest szczupłą blondynką z długimi nogami. Jest bardzo ładna.Na święta zjechaliśmy się wszyscy do domu rodzinnego teściów. Dom jest dosyć sporty, wiec każdy miał swój pokój. Tzn każda z par. Natalia wiedziała doskonale że bardzo mnie podnieca i kusiła mnie specjalnie chodząc po domu w samych rajstopach i bluzce lub czarnych leginsach.Pewnego razu wszyscy poszli na spacer. Oprócz mnie i szwagierki. Doskonale sobie zdawała sprawę ze zostaliśmy sami. Zostawiła szeroko otwarte drzwi od swojego pokoju. Była 10 rano, dopiero co wstaliśmy niedawno. Przechodząc koło jej pokoju zerknąłem odruchowo i zobaczyłem jak Natalia tyłem do mnie zakłada czarne rajstopy myśle ze 40 den lekko połyskujące. Jej tyłek i nogi wyglądały w nich rewelacyjnie. Po chwili zorientowała się że stoję w drzwiach i się odwróciła. Wtedy dostrzegłem ze pod rajstopami nic nie ma poza piękną cipką:) Od razu mi stanął, a byłem w samych bokserkach:) Od razu dostrzegła sterczącego fiuta. Powiedziała że bardzo jej miło ze tak na nią reaguje i że wie od dłuższego czasu ze się na nią napalam. Raz będąc razem w Zakopanem w domku wypoczynkowym w którym byliśmy rodzinami widziała mnie jak sobie waliłem podglądając jak uprawia seks z mężem. Była to prawda:)Wróciliśmy wtedy z imprezy na której byliśmy we czwórkę, moja żona Monika lat 38 jest również sexowna rycząca 40 stka. Kobiety na imprezę wystrzeliły się bardzo odważnie. Krótkie czarne sukienki, szpilki i koszule. Do tego cieliste błyszczące rajstopy. Wyglądały zjawiskowo i mega seksownie. Faceci się na nie napalali strasznie :) gdy wróciliśmy do domku Adrian z Natalia odrazu udali się do pokoju. Widać było ze byli strasznie na siebie napaleni. Moja żona była pijana i zasnęła w fotelu w salonie. Wiec wykorzystałem okazje i poszedłem podglądać szwagra z Natalia :) najpierw robiła mu loda muszę przyznać ze miał bardzo grubego fiuta, ale nie za długiego. Pomimo grubości brała go całego do buzi. Po chwili położyła się na łóżku i stopami w tych mega wyglądających cielistych rajstopach zaczęła trzepać konia szwagierkowi. Widać było ze było mu bardzo przyjemnie:) po paru minutach odszedł na chwile sięgając do szafki po prezerwatywę. Gdy ją założył obrócił Natalię tyłem do siebie, podwinął sukienkę i lekko ściągając w dół jej rajstopy pod którymi oczywiście nie mała bielizny wsunął swojego grubego fiuta w jej tyłek. Na chama wręcz. Bardzo zajęczała ale już po chwili jeszcze mocniej się wypięła. Adrian wykonywał powolne ruchy wciskając cały sprzęt w jej odbyt. Ruchal ja około 15 minut po czym się spuścił w prezerwatywę będąc w jej dupie:) Natala odwróciła się i wzięła do buzi jego grubasa który nadal miał na sobie prezerwatywę i robiła mu loda który po paru minutach zakończył się ponownym wytryskiem. Mój fiut był tak nabrzmiały ze odrazu poleciałem do salonu gdzie spała moja żona. Na wpół śpiącą odwróciłem ją opierając ją o fotel. Założyłem gumkę, zsunàłem rajstopy i odrazu wbiłem się w jej cipe. Zajęczała pomimo ze mam 13 cm, była sucha, ale po chwili już bardzo wilgotna. Wypinając się bardziej powiedziała dawaj w dupe. Wiec polizalem najpierw oczko żeby było nawilżone i powolutku włożyłem jej całego. Wykonując szybkie pchnięcia przez jakieś 5 minut wyciagnąłem sprzęt, zdjąłem prezerwatywę i spuściłem się na jej śliczne nogi w rajtach, na których sperma wyglądała bardzo podniecająco.Monika rano udała się do łazienki, będąc nadal ubrana i mając na sobie ospermione rajstopy. Usiadła na kiblu i dostrzegła prezerwatywę leżąca na szafce w której było bardzo dużo spermy. Podglądalem ja stojąc w drzwiach. Monika chwyciła prezerwatywę i zaczeka oglądać będąc pewnie pod wrażeniem ilości spermy w niej. Po chwili wlała sobie zawartość z gumki do ust. Usta się zapełniły całe. Połknęła wszystko mówiąc sama do siebie "ale smaczna". Wszedłem do łazienki i powiedziałem jej ze właśnie połknęła spermę swojego brata :) wstała z kibla, podciągnęła rajstopy podeszła do mnie i zaczęła mnie namiętnie lizać. Czułem smak spermy Adriana. Gdy przestała powiedziała do mnie ze jak byli nastolatkami to już próbowała spermę brata. Po czym uklękła i zaczęła mi robić loda, a była w tym dobra. Spuściłem się jej duża ilością nasienie w buzie które oczywiście łyknęła bez zawachania:) Poszedłem spać, a żona pod prysznic. Rano słyszałem jak Natalia bierze prysznic. Siedziała dosyć długo w łazience malując się itd. Chciało mi się siku wiec zapukałem i zapytałem czy mogę bo się zsikam. Ujrzałem Natalię mająca na sobie tylko rajstopy które założyła z wczoraj i biały stanik. Strasznie się podnieciłem. Natalia dobrze wiedząc ze mnie podnieca malowała się dalej niby nie widząc ze stoję nad kiblem trzymając fiuta w ręku który zamiast sikać robił się coraz bardziej sztywny. Natala zapytała czy mam jakiś problem? Odpowiedziałem ze sorry ale podnieciłas mnie i teraz mi stoi. Do tego przypomniałem sobie jak Monika wypiła spermę Adriana która była w gumce która zostawiliście tutaj. Szwagierka szeptem powiedziała pod nosem ze zapomniała wyrzucić do kosza. I ze było jej dosyć sporo bo 2 spusty w jedna prezerwatywę były. Jeszcze bardziej jej słowa mnie podjaraly. Skończyła się malować i podeszła do mnie chwytając za fiuta. Nie masz zbyt dużego ale z chęcią ci pomogę rozwiązać problem. Smyrajac go noga w śliskich rajstopach. Włożyła go sobie między uda i powiedziała bzykaj wiem ze masz fetysz rajstop. Jeszcze chyba nigdy mi tak nie stał. Czując ze zniżam się do finału kucnela i wzięła go do buzi mocno ssajac. Spuściłem się je do buzi w te czerwone usta które pasowały do jej błąd włosów. Przełknęła spermę i wstając powiedziała ze teraz jest remis.Po 2 dniach które minęły stosunkowo na osobnych wędrówkach, pewnego wieczoru popijając drinki stwierdziliśmy ze ubieramy się i idziemy na kolacje. Dźwiewczyny postanowiły się odstrzelić na rasowo :) i tak tez było Monika była ubrana w skórzane spodenki,czarne rajstopy chyba 20 den które lśniły na jej nogach bardzo mnie podniecając. Natalia chcąc założyć cieliste rajstopy i czarna sukienkę stwierdziła ze w jej rajstopach poszło oczko. Zapytała Moniki czy ma pożyczyć bezowe rajstopy? Monika opowiedziała ze ma tylko te co miała na sibie ostatnim razem i ich nie prała. Ale w niczym to nie przeszkadzało Natalli. Po chwili wyszła z sypialni zapierając mi w wdech. Miała naprawdę dosyć krótka sukienkę kozaczki i bluzkę. Nogi oczywiście odrazu rzuciły mi się w oczy. Dostrzegłem plamy na rajstopach i przypomniałem sobie ze się na nie spuściłem. Doskonale wiedziała zakładając je co to jest i kogo. Na kolacji dosyć dużo wypiliśmy wszyscy. Wróciliśmy do domku Taxi. I usiedliśmy w salonie. Z Adrianem usiedliśmy naprzeciw dziewczyn. Śmiechy chichy po czym Natalia odezwała się do Adriana "wiesz ze Monika wpiła twoja spermę która była w prezerwatywie w łazience?". Adrian: "No co ty?!" I zwracając się do swojej siostry z pytaniem czy smakowała? Monika przekładając z nogi na nogę glaskajac się po nich odparła ze tak samo jak kiedyś:) po czym jej stopa powędrowała na jego krocze. Z Natalia zrobiliśmy wielkie oczy. Po chwili Adrian rozpiął spodnie i wyciągnął grubego fiuta na wierzch. Odrazu małe stopy Moniki w czarnych błyszczących rajstopach otuliły grubasa i zaczęły poruszać waląc konia. Strasznie mnie to podnieciło zerkając na Natalię można stwierdzić ze ja również. Pocierala sobie cipke przez rajstopy paluszkami. Patrząc na akcje rodzeństwa. Po chwili jej stopy pojawiły się na moim kroczu. Wyciaglem swojego i włożeniem między stopki szwagierki na których miała cieliste rajstopy mojej żony na których znajdowała się moja zaschnięta sperma. Zacząłem szybko ja ruchac w stopy. Po chwili wytrysnęłem na jej łydki i uda a ona doszła robiąc sobie palcówę. Zerknęliśmy na rodzeństwo, Monika zdjęła spodenki pozostając tylko w rajstopach przez które było widać jej cipe, odwróciła się dupa do brata i zaczęła nią jeździć po jego fiucie. Po chwili wytrysnal obficie na jej tyłek i nogi. Sperma była wyraźnie widoczna na czarnych nogach:)
Ocena:
Średnia: / 10 ( głosów)

1 komentarz:

Misiu pisze...

Fajne opowiadanie tylko szkoda że dużo błędów.
I wg mnie niepotrzebny ten początek o świętach, z którego nagle następuje przeskok w zupełnie inne miejsce i czas, a potem nie ma już powrotu do tamtej akcji.
Dla mnie 7/10 :)

Prześlij komentarz